FAQ

FAQ - Tutaj uzyskasz odpowiedzi na twoje pytania

Czy otrzymam autografem Neona?

Jedyny i unikatowy autograf Neona, Woja i Sinoxa możesz znaleźć na wewnętrznej stronie Albumu NEONY

Jak interpretować nasze rozmiary odzieży?

Tabela rozmiarów kolekcji “ZŁOTY NEON” zamieszczona jest w formie tabeli graficznej dostępnej pod tym linkiem:

https://www.toneon.pl/strona/tabela-rozmiarow

Czy kolory produktów i grafik wyglądają tak samo na materiale?

Nasz dział kreatywny pracował długie tygodnie aby jak najlepiej oddać rzeczywisty kolor produktów. Technologia nadruków pozwoliła nam w 99% odwzorować projekty odzieży na tkaninach.(pamiętaj też, że ustawienia kontrastu i jasności na twoim monitorze mogą mieć wpływ na wygląd produktu, który od nas otrzymasz)

Kiedy pojawią się nowe produkty na stronie?

Zaglądaj tutaj regularnie aby nie przegapić następnych dropów odzieży. Możesz również zapisać się do NEONnewsów a będziesz od nas otrzymywać wiadomości o zbliżających się premierach

Czy posiadacie sklep stacjonarny?

Nie

Gdzie mogę zamówić w preorder albumu NEONY?

Preorder albumu w przedsprzedaży dostępny jest tutaj:

https://www.toneon.pl/kolekcja/frontpage

Czy istnieje możliwość wybrania konkretnej daty dostawy?

Jeżeli przesyłka ma dotrzeć na czas z wyjątkowej okazji (np. urodzin) - złóż prośbę o szybką wysyłkę pisząc komentarz do zamówienia.

Prosimy o zwracanie uwagi na data realizacji zamówienia dot. konkretnych produktów, która zazwyczaj wynosi 24h o ile karta produktu nie wskazuje innej daty. Przypominamy również, że w okresach: przedświątecznych (Boże Narodzenie, Wielkanoc, Dzień Dziecka) i przedszkolnym (sierpień – wrzesień) w związku z bardzo dużą ilością zamówień, lepiej dokonać zakupów wcześniej. W wyżej wymienionych okresach zastrzegamy sobie prawo do wydłużenia czasu realizacji o czym będziesz poinformowany w kartach produktów.

Gdzie znajdę informacje o realizacji mojego zamówienia?

Jeżeli dział FAQ nie wyjaśnił wszystkich wątpliwości, zapraszamy do kontaktu poprzez formularz kontaktowy pod adresem:

https://www.toneon.pl/strona/kontakt

Jakie są rodzaje wysyłki?

Zakupiony towar wysyłamy za pośrednictwem firmy kurierskiej DHL. Do ceny zamówienia doliczany jest koszt przesyłki 15zł.

Jaki jest koszt przesyłki?

Koszt przesyłki kurierskiej DHL na terenie Polski jest stały i niezależny od wielkości zamówienia. W ramach jednego zamówienia wynosi odpowiednio 15zł przy przedpłacie.

Jakie sklep oferuje rodzaje płatności?

Przedpłaty można dokonać przelewem za pośrednictwem szybkich płatności online mBANK PAY PRO. Za pomocą systemu BLIK, przelewem tradycyjnym w swoim banku na poczcie.

Ile wynosi czas realizacji zamówienia?

Standardowy czas realizacji zamówienia + czas dostarczenia towaru do klienta wynosi od 1 do 2 dni roboczych (chyba, że w opisie przedmiotu jest zaznaczone inaczej), czas ten może się wydłużyć w wyniku zdarzeń losowych.

W przypadku przelewu czas liczy się od chwili jego zaksięgowania (zmiany statusu zamówienia na OPŁACONE).

Ile wynosi czas wysyłki zamówienia?

Czas dostawy przesyłki na terenie Polski przez kuriera wynosi do 48h (czas liczy się od chwili nadania paczki, czyli zmiany statusu zamówienia na: "WYSŁANE" – nie dotyczy to dni wolnych od pracy).

Czy produkty ze sklepu są objęte gwarancją?

Wszystkie produkty sprzedawane w naszym sklepie posiadają gwarancję. W przypadku wykrycia wady w objętym gwarancją produkcie, skontaktuj się z nami. Jest to bardzo szybki proces reklamacji, który pozwala w najkrótszym czasie wymienić towar na wolny od wad.

Uwaga: prosimy o zachowanie dowodu zakupu (paragon lub faktura) i oryginalnego opakowania aż do momentu zakończenia okresu gwarancyjnego - stanowią one podstawę do zgłaszania reklamacji.

Czy przysługuje mi prawo do reklamacji zakupionego towaru?

Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki.

Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:

● Prześlij do nas produkt, który chcesz zareklamować, dołączając do niego pisemne oświadczenie, w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu, formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez sklep decyzji).

● W ciągu 7 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.

● Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: naprawę reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy.

● Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 7 dni roboczych odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt.

Jak wygląda proces zwrotu produktów?

Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą.

Zwracany produkt nie może nosić śladów używania - każdy element musi być kompletny i fabrycznie zapakowany, towar dostarczony w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym. W przypadku niespełnienia tego warunku, produkt nie zostanie przyjęty.

Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu:

● Odeślij zakupiony produkt w nieuszkodzonym stanie i w oryginalnym opakowaniu wraz z całą jego zawartością.

● Dołącz do przesyłki pisemne oświadczenie, w którym zawrzesz chęć zwrotu produktu, a także numer konta, na które zostanie przekazany zwrot pieniędzy.

● W ciągu 3 dni roboczych od otrzymania Twojej przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu (czy nie nosi śladów użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony, czy znajduje się w oryginalnym opakowaniu z całą jego zawartością).

● Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań, na Twój adres email prześlemy informację o pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu produktu. Na załączony numer konta w ciągu 7 dni zostanie dokonany zwrot pieniędzy.

Jeżeli Twój zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie produktu lub oznaki użytkowania), przekażemy Ci na wskazany adres email informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu. W ciągu 7 dni roboczych na wskazany adres zwrotny odeślemy produkt, pokrywając koszt przesyłki.


do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl